5 טיפים לארוחת צהריים בריאה להביא לעבודה


ארוחת הצהריים אמורה להיות משביעה על מנת "להטעין את המצברים". אבל לאכול אותו דבר יום אחר יום, מהר מאוד יכול להימאס. קל מאוד להתפתות לאכול במסעדות במקום להכין ארוחת צהריים לעבודה, הבעיה היא שארוחות בחוץ יכולות להיות עשירות בקלוריות ובשומן. 
מי מאיתנו שמקפידה על דיאטה ועל תזונה נכונה, משתדלת להביא ארוחה מהבית שתהיה יותר בריאה (ולעיתים גם יותר חסכונית בכסף).  ארוחה בריאה היא למעשה ארוחה מאוזנת הכוללת חלבון דל שומן וסיבים תזונתיים. 
הנה 5 טיפים שיעזרו לכן להכין ארוחת צהריים בריאה ומזינה יותר: 
1). סלט קינואה יכול להוות חלופה טובה לבשר.  היתרון הגדול של סלט קינואה טמון בכך שהוא ממלא אבל איננו מכביד.

2). אם אתן מכינות סנדוויצ'ים, הימנעו מלהשתמש בחמאה או בתחליף חמאה.  אם אינן יכולות לוותר על החמאה, נסו למרוח שכבה דקה של אבוקדו שיכולה להוות תחליף מצוין ובריא לממרח.
3). הכנה של ארוחה בבית מאפשרת לך לשלוט במה שאת מכניסה לארוחה, כך למשל כדאי להעדיף לבשל / לאדות על פני טיגון.  בהכנת חזה עוף (חלבון בריא)  תוכלו להשתמש בכמות קטנה של שמן קנולה או שמן זית.
4). נסו להתרגל לאכול קמח מלא, אפשר להתחיל מפסטה מחיטה מלאה בארוחת סלט פסטה קר או בתור מנה חמה עם רוטב עגבניות. 
5). אם אין לך זמן להכין אוכל מבושל או שאת מעדיפה כריך, טונה, ביצה קשה או גבינה רזה לצד ירקות טריים יכולים להוות אלטרנטיבה בריאה ומזינה לארוחה חמה. 
לסיכום, כדאי להכין ארוחת צהריים מראש לפחות 3 פעמים בשבוע, ארוחת צהריים שאיננה קנויה תאפשר לך לשלוט על מה שאת אוכלת ובכך לחסוך את הקלוריות המיותרות. 
מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

חשוב לדעת: מחקר חדש על נבטים
איך הסוכר משפיע על המוח שלנו
טריק קטן ופשוט שיעזור לך לרדת במשקל