7 טיפים לתזונה בריאה במהלך חופשה


freedigitalphotos.net | By tiverylucky

freedigitalphotos.net | By tiverylucky

שמירה על דיאטה איננה פשוטה במהלך השנה, על אחת כמה וכמה כשאת בחופשה ורוצה "לשבור שגרה" ואף ליהנות מההיצע הרחב שמציעים בתי המלון.

לדוגמא, משקאות אלכוהולים או קוקטיילים מסוגים שונים הם אחד הפיתויים שמבוגרים נאלצים להתמודד איתם בעת חופשה. מצד אחד הם טעימים ומקררים ומצד שני הם "פצצה של קלוריות".

כיצד עומדים בפיתוי?

הנה כמה המלצות שיקלו עליך לעבור את החופשה בשלום:

1. אין צורך להימנע לגמרי ולשלול מעצמנו את ההנאה שבאוכל, הסוד הוא בכמויות. בזמן הארוחה, במיוחד אם את במלון ומסוחררת מהשפע, עברי קודם על כל המזנונים, תני לעצמך רגע להחליט מה את באמת הכי רוצה לטעום ועל מה אולי אפשר לוותר, וכך תוכלי לתכנן לך ארוחה הגיונית, גם מבחינת הכמויות וגם מבחינת המגוון.

2. הקפידי על שתיה מרובה של מים – הרבה פעמים אנחנו מבלבלים צמא עם רעב, ולפעמים כוס מים היא כל מה שאת צריכה. שתי מים ולא שתיה ממותקת, אשר מעמיסה על הגוף כמויות גדולות של סוכר מיותר.

3. המעיטי בצריכת קפאין המייבש את הגוף. כמו כן, משקאות ברד בטעם קפה לרוב מכילים כמויות עצומות של סוכר, וזה מיותר לגמרי. אם את רוצה קפה קר – בקשי שיכינו לך אפסרסו בתוספת קוביות קרח ומעט חלב.

4. שלבי בתזונה היומית פירות קרים ומרעננים ושפע של סלטים טריים.

5. בחרי את הקינוחים בחוכמה. העדיפי שייק פירות על פני גלידה. בחרי בקינוח קליל יותר ולא בעוגת קצפת עשירה בשומן טראנס. את יכולה לטעום מהכול, רק שימי לב לכמויות.

6. ודאי שהאוכל טרי – בקיץ האוכל נוטה להתקלקל מהר ואף אחד לא רוצה להעביר את חופשת הקיץ חולה.

7. אל תוותרי על פעילות גופנית – גם בחופשת בטן-גב אפשר לשלב מדי פעם שחיה מרעננת והליכות ולדאוג שלא לשבת כל כך הרבה במשך היום. צאי לראות את העיר ברגל ותרוויחי גם פעילות גופנית בחופשה, שתשתלב מצוין עם השמירה על התפריט הנכון לקיץ.

חופשה נעימה!

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

מה צריך לדעת על צלוליט?
איך להימנע מזיהומים האופייניים לעונת הקיץ
מדוע השיניים שלי רגישות כל כך?