5 מזונות-על הבריאים במיוחד לנשים


לאחרונה שומעים יותר ויותר את הביטוי "מזונות-על" (super foods), אלה הם אותם מזונות המכילים כמות גבוהה ומרוכזת של מרכיבים החיוניים לבריאותינו ומייחסים להם פוטנציאל להפחתת הסיכון למחלות.  מזונות אלה יכולים להיות מכל סוג: ירק, פרי, דגן ואפילו שוקולד ויכולים להיות תוספת נהדרת לתפריט בריא.

www.freedigitalphotos.net | stockimages

www.freedigitalphotos.net | stockimages

הכירו את מזונות העל הנחשבים כמתאימים במיוחד לנשים:

  1. בטטות – אנטיאוקסידנטים, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים המצויים בבטטות עושים את הירק הזה לבריא במיוחד לנשים ולמניעת התפתחות תאים סרטניים.
  2. קינואה – הקינואה ידועה ביתרונות הבריאותיים שלה, מהווה מקור מצוין לחלבון טבעי, מכילה ויטמינים ומינרלים וטובה לנשים להקלה על תסמיני התסמונת הקדם וסתית.
  3. עגבניות – מחקרים הראו שעגבניות המכילות כמות גבוהה של נוגדי חמצון המסייעים בהגנה מפני סרטן השד וסרטן הרחם.
  4. סלמון – דג הסלמון מכיל ויטמין D שחסר לנשים רבות כמו כן עשיר באומגה 3 התורמת לבריאות הלב.
  5. שוקולד מריר – שוקולד תורם לנו למצב רוח טוב וכמובן לטעם, אבל גם יעיל מאוד לבריאותינו מאחד והוא מכיל מרכיבים חשובים מאוד לשמירה על העצמות שלנו ולהגנה מפני מחלות לב.  זכרו כי על מנת ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של שוקולד מריר יש לוודא כי הוא מכיל לפחות 70% קקאו.
מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

מה צריך לדעת על צלוליט?
הטיפול בעור הפנים בתקופת המנופאוזה
דברים שכדאי לדעת על חומרים משמרים