10 נשנושי קיץ בריאים


אחד הדברים הקשים ביותר להימנע מהם הוא נשנושים, בקיץ הפיתויים אפילו עוד יותר גדולים ובמיוחד כשהילדים בחופש, אז מה בכל זאת אפשר לאכול כשמתחשק משהו טעים? אחד היתרונות של הקיץ הוא במבחר הפירות הרב שיכולים להוות חלופה טובה לנשנושים משמינים.  "הסוד" הוא בהכנה מראש, אם מכינים מראש נשנושים בריאים כך פחות קל להתפתות לאכול דברים אחרים ופחות בריאים.

הנה כמה הצעות טעימות וקלות להכנה לנשנושי קיץ בריאים:

freedigitalphotos.net | By Ambro

  1. קרטיבים – יש היום היצע רחב של ארטיקים  כ 30 קלוריות.
  2. ירקות במטבל – חתכו את הירקות שאוהבים לרצועות (גזר, סלרי, מלפפון) ומגישים ליד מטבל או חומוס.
  3. "שיפודי פירות" – זאת אופציה שיכולה להתאים גם לילדים סרבני פירות, חותכים כמה פירות קיץ בצבעים שונים ומשחילים אותם על שיפוד.
  4. ענבים קפואים – ענבים תמיד כיף לאכול כשהם קרים אבל כשהם קפואים הם עוד יותר טעימים ויכולים להיות נשנוש בריא.
  5. מרק מלפפונים קר – "ציזיקי" נחשב למרק קיצי, נסו להוסיף לו מעט עלי מנטה קצוצים שירעננו את המנה עוד יותר.
  6.  פירות ואגוזים – חותכים למשל תפוח לקוביות ומנשנשים עם 5-6 אגוזים, גם בריא וגם וטעים.
  7. אבטיח – הפרי הזה ממש נועד להיות נשנשוש קיץ, אם אתן אוהבות לאכול עם גבינה בולגרית שימו לב שזאת גבינה דלת שומן.
  8. אדממה – חטיפי האדממה מגיעים קפואים כך שתוך מספר דקות אפשר לנשנש – מבשלים קלות את פולי הסויה במים רותחים, מוסיפים מעט מלח. ניתן להגיש גם עם שומשום לתוספת קריספיות. 
  9. תה ירוק קר – אפשר להוסיף קוביות קרח או להכניס למעבד מזון ולשתות כברד.
  10. חטיף צנוניות אפוי – חתכו צנוניות לפרוסות דקות, הוסיפו שמן זית ואופים בתנור, מתקבל חטיף "צ'יפס" בריא שכיף לנשנש.
מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

איך אפשר להעלות במשקל מאכילת סלט?
צמחי מרפא – מידע מוקדם הוא חיוני
מיתוסים על תזונה שחשוב להפריך