תשדיר "עדות של אמא"

רצינו לשתף אתכם  בקמפיין החדש של "חלב – עובדות או מיתוסים" . המסר חזק וברור ואנו ממליצים  לצפות בוידאו ולהעביר הלאה ולשתף עם אנשים נוספים. לצפייה בקמפיין עם רותם סלע:

 

  חשוב לציין שחלב אינו מהווה מקור בלעדי או הכרחי לסידן. ישנם מזונות רבים המכילים סידן שנספגים בגוף ברמה גבוהה. הנה כמה דוגמאות למזונות עם רמת סידן גבוהה: סויה, טחינהזרעי פשתןסייטן, ירקות ירוקים (כגון: ברוקולי, כרוב , שעועית, אפונה ועוד…). חשוב לצרוך ממזונות אלו כמה שיותר ולגוון ביניהם עד כמה שניתן. כמו כן, לחלב הפרה המוכר לכולם יש היום לא מעט תחליפים טובים ובריאים יותר.

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

איך תזהו אכילה רגשית?
וידוי מפתיע של רופא בכיר בתעשיית התרופות
טיפוח עור הפנים בעונות מעבר באדיבות סימונה אפלבאום מנהלת הדרכה ראשית בלוריאל פריז