כיצד תזונה מתאימה יכולה לסייע לתסמיני גיל המעבר

תקופת גיל המעבר (מנופאוזה) מאפיינת נשים בסביבות גיל 50 או לאחר שנפסק להן המחזור החודשי.  כתוצאה מהפסקת המחזור והשינויים ההורמונליים, תקופה זו מלווה בשינויים רבים החלים בגוף הגורמים לתופעות כגון: גלי חום, יובש בנרתיק, כאבי ראש, דפיקות לב, כאבי בטן, הזעת לילה, קוצר נשימה ובנוסף לכך בנוסף לכך ישנה גם עלייה במשקל, סיכוי גבוה יותר למחלת הסוכרת, ליתר לחץ דם ולאסוטורפוזיס.

Apolonia | freedigitalphotos.net

אחת הדרכים שניתן לעזור לתופעות אלה היא באמצעות תזונה נכונה.

הדיאטנית מיכל גרשוביץ, מומחית לתזונת נשים, מסבירה בכתבה ב YNET כיצד באמצעות הקפדה על תזונה ניתן להפחית את התסמינים הללו.  להלן חלק מהטיפים המוזכרים בכתבה:
  • להקפיד על אכילה איטית
  • לגוון בארוחות
  • לשלב פעילות גופנים
  • להקפיד על צריכת 1200 מ"ג סידן ביום
  • לדאוג להיחשף לשמש לשיפור ספיגת הסידן.
  • לבדוק את רמת הסוכר ולחץ הדם ולהתאים לכך תפריט מתאים.
מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

תגיות