אורז אדום – יתרונות בריאותיים וטיפים להכנה

אורז מגיע במגוון רחב של צבעים וסוגים, רבות דובר על כך שישנם סוגים שונים של אורז העדיפים מבחינה בריאותית על פני אורז לבן.  אחת האלטרנטיבות היא אורז אדום, זהו אורז מלא שצבעו אדום וטעמו אגוזי.  

www.freedigitalphotos.net | By rakratchada torsap

www.freedigitalphotos.net | By rakratchada torsap

 

בסין ובמדינות אחרות במזרח, השתמשו בו לפני מאות שנים כתרופה, כיום מחקרים הראו כי אורז אדום מוריד את הכולסטרול הרע.

בנוסף לערכו הקלורי הנמוך (כ 200 קלוריות לכוס לעומת 330 קלוריות של אורז לבן), עשיר בויטמינים, סיבים, חלבון, סידן, ברזל ונוגדי חמצון.

בכתבה שפורסמה ב"וואלה אוכל" תוכלו למצוא מדריך לבישול אורז אדום, שימושים ושיטות להכנה. 

לכתבה המלאה לחצי כאן

בנוסף, מצאנו לכם סרטון קצר של פיליס גלזר הנהדרת שמציגה מתכון המשלב אורז אדום, אורז לבן וכוסמת שהיא דגן מאד בריא, המתכון עשיר מאד, קל להכנה וניתן להגיש חם או קר.

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

תגיות