איך להכין צ'יפס בריא?

למי מאיתנו לא מתחשק לפעמים לאכול צ'יפס? כמובן שהבעיה בצ'יפס אמיתי היא בקלוריות ובטיגון.  הבשורה המשמחת היא שצ'יפס לא חייב להיות מתפוחי אדמה ובוודאי שלא חייב להיות מטוגן, אפשר להשיג את הפריכות גם באפייה בטוסטר אובן.

המתכון הבא שפורסם במקור כאן מצוין בתור תוספת לארוחת הצהריים אבל גם כנשנוש בריא, שימו לב כי אמנם המתכון מתבסס על שורש הפטרוזיליה, אבל אפשר להכין אותו עם ירקות שורש אחרים כגון שורש סלרי, גזר, סלק ועוד. 

המצרכים הדרושים:

• 3 שורשי פטרוזיליה גדולים קלופים וחתוכים למקלות דקים.
• 3 כפות שמן זית (או יותר לפי צורך).
• אבקת שום 1 כף.
• מלח ופלפל לפי הטעם.

הוראות הכנה:

  • מקלפים ושוטפים את השורש, פורסים לרצועות דקות.
  • מחממים מראש את התנור במצב גריל.
  • מערבבים את כל החומרים בקערה עד שהצ'יפס מצופה בתיבול.
  • מפזרים את הצ'יפס בשכבה אחידה בתבנית ואופים כ 25 דקות או עד להשחמה.

אם נשארו עלי פטרוזיליה, לחצו כאן למתכון נוסף שפרסמנו של סלט פטרוזיליה שתמיד מצליח

בתיאבון!

 

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים: