איך מתמודדים עם הדחף למתוק

נשים רבות "חייבות" או לפחות מרגישות בצורך עז למשהו מתוק בעיקר אחרי ארוחה.  כל עוד אנחנו שולטות בזה ומסתפקות בקוביית שוקולד זה בסדר, אבל מה קורה כשאנחנו פשוט לא מצליחות להסתפק בפחות מטבלת שוקולד שלמה?

בטור שפורסם ב YNET, לימור עברון גילת שהצליחה להתמודד עם הדחף למתוק ואף הורידה 60 ק"ג ממשקל גופה, מסבירה מדוע יש לנו צורך במתוק ומציעה מספר טיפים שעזרו לה להילחם בתופעה.  בין העצות שעברון-גילת מציעה:

  1. להגביל את צריכת המתוק לפעם אחת ביום.
  2. להכיר בכך ש"המתוק הוא לא חבר".
  3. לצמצם פיתויים בבית ולגייס לטובת זאת גם את המשפחה והחברים הקרובים.
  4. Good enough food© אפשר להסתפק באוכל שהוא רק די טעים.

לכתבה המלאה לחצו כאן

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים: