איך להכין גלידה טעימה ובריאה, ללא סוכר וללא חלב ב-5 דקות

גלידה ביתית טבעונית | depositphotos

depositphotos

במזג אוויר כל כך חם, תמיד נחמד לאכול גלידה שקצת תצנן את הטמפרטורה. אבל רוב הגלידות מכילות שומן, סוכרים, חלב ובעיקר הרבה קלוריות. הפתרון הוא להכין גלידה ביתית ותתפלאו שזה הרבה יותר פשוט ממה שחושבים ואפילו לא צריך מכונה להכנת גלידה.

להלן מתכון לגלידה בריאה שאיננה מכילה תוספת סוכר, תוך מספר דקות תיהנו מגלידה עשירה ומרעננת.   זה מתכון שמומלץ לנסות, ויכול להתאים גם לטבעונים מאחר והגלידה איננה מכילה חלב. 

המצרכים הדרושים להכנת הגלידה:

  • 2 בננות קפואות חתוכות לפרוסות – אפשר להחליף במנגו, אפרסק או מלון קפוא וחתוך לקוביות.
  • 4 תמרים לחים מגולענים
  • כף טחינה גולמית משומשום מלא
  • ניתן להוסיף לפי הטעם אגוזים קצוצים, פיסטוקים ועוד.  
אופן ההכנה:
מכניסים את כל המרכיבים לבלנדר ומערבבים זמן קצר, כשמתקבלת משחה אחידה, מוציאים ומגישים מיד. במידה ויצא סמיך מדי או אם רוצים לשתות כשייק, אפשר להוסיף כ 2 כפות חלב קוקוס או סויה. 
בתיאבון!
מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים: