כמה אכלנו בחג? איך לחזור לתזונה מאוזנת? 5 טיפים לאחרי החג

freedigitalphotos.net | By Ambro

freedigitalphotos.net | By Ambro

החגים מביאים עימם שמחה, משפחתיות וחופש אבל גם אוכל טוב והרבה.

לחזור לשגרה לאחר סוף שבוע ארוך של ארוחות עם מאכלים וכמויות שאנחנו לא רגילות אליהם, יכולה להיות משימה לא פשוטה.

ריכזנו עבורכן כמה טיפים שתמיד מועילים כאשר רוצים לחזור לתזונה מאוזנת ונכונה בעיקר אחרי החגים:

  1. קיבלת שוקולדים לחג? מצמצמים את הפיתויים בבית על ידי כך שפשוט חולקים אותם עם אנשים ולא צוברים מאגרים שלמים לעצמנו.
  2. אל תדלגו על ארוחות – למרות שיש תחושה ש"אכלנו מספיק לכל השנה", תזונה מאוזנת כוללת אכילה של 3 ארוחות מלאות ביום.
  3. קניות של אחרי החג – הקנייה הראשונה שאחרי החג היא ההזדמנות שלכן למלא את המקרר רק בדברים בריאים, קנו פירות וירקות והשתדלו לוותר על קניית משקאות אלכוהוליים או תוססים.
  4. המנעי מלהוסיף רטבים, חמאה, אגוזים או גבינות שמנות או כל תוספת אחרת שתעלה את הערך הקלורי של המנה.
  5. חזרו להתעמל – חזרה לשגרת האימונים תסייע בשריפת השומנים המיותרים שנצברו. אם לא התעמלת עד עכשיו, זה הזמן להתחיל.

חשוב להזכיר כי הסוד בחזרה לשגרה בריאה ומאוזנת הוא במינון. אפילו לא צריך "הכל ביחד" ובייחוד אם לא התעמלת בכלל עד עכשיו – התחילי כל יום קצת, כך אם תאמצו כל יום עוד כלל, תחזרו לשיגרה ובמהרה.

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

תגיות