מחקר חדש: פעילות גופנית מונעת את סימני ההזדקנות

שיער לבן, התקרחות וקמטים בעור הם לא רק עניין של גנטיקה.  מחקר שנערך באוניברסיטת מקסטר בקנדה העלה תוצאות מפתיעות לפיהן פעילות ספורטיבית קבועה יכולה באופן ממשי להוות טיפול אנטיאייג'ינג ולהילחם בהופעת סימני ההזדקנות החיצוניים.

בין הפעילויות הספורטיביות היכולות לעכב את התהליך: הליכה נמרצת, ריצה, רכיבה על אופניים, למעשה, כל פעילות גופנית הנחשבת כאירובית – כלומר שיש לה השפעה על הלב והשרירים.  בזמן הפעילות הגופנית משתחרר הורמון שיש לו השפעה חיובית על הרקמות.

בכדי שלא לסתור את היתרונות של ההורמון המשתחרר בעת פעילות גופנית ותורם למראה העור, יש להקפיד למרוח מקדם הגנה בשעות האור, שימו לב כי גם בחורף ישנה קרינה.

 

3 טיפים שיעזרו לך לצאת לאימון בחורף:

השלב הכי קשה בדרך לאימון בחורף הוא היציאה החוצה לקור.  במחקר שנעשה לאחרונה עלה כי בזמן אימון בתנאי קור שורפים יותר קלוריות.  ריכזנו שלושה טיפים פשוטים שיקלו על היציאה לאימון בעונה הקרה:

 freedigitalphotos.net / By imagerymajestic

freedigitalphotos.net / By imagerymajestic

  1. התחילי את החימום בבית במקום בחוץ (קפיצה על חבל, ריקוד, עלייה וירידה במדרגות).
  2. קחי אתך נגן מוזיקה עם השירים שאת הכי אוהבת.
  3. חממי את בגדי האימון  לפני שתלבשי אותם.

 

 

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים: