5 רעיונות לנשנושים בריאים עד 100 קלוריות

www.freedigitalphotos.net | By marin

www.freedigitalphotos.net | By marin

כאשר שומרים על המשקל אין סיבה להיות רעבים בין הארוחות וכמובן שזה לא אומר שאסור יותר לנשנש וליהנות מדברים טעימים, רק צריך לעשות את זה נכון.  חטיפי האנרגיה כידוע מלאים בסוכר ולא תמיד מהווים את האופציה הטובה ביותר.  ישנה גם התחושה לפעמים שרוצים ליהנות מהנשנוש לאורך זמן – למשל בצפייה בסרט.

הנה כמה רעיונות לנשנושים בריאים שיכולים להחזיק אתכן עד לארוחה הבאה מבלי לצרוך יותר מדי קלוריות.

גזרים במטבל חומוס – נצלו את ממרח החומוס כסוג של מטבל, ניתן לחתוך למשל גזרים לרצועות או כל ירק אחר שאתן מעדיפות, לשים כ 2 כפות חומוס בקערה ולנשנש בהנאה.

תותים טבולים ביוגורט עם מעט דבש – מעט דבש יכול לשדרג את היוגורט הכי בסיסי שיש ולהוסיף כמובן מתיקות, אז במקום תותים בשמנת, אפשר לבחור באופציה דלת הקלוריות וליהנות מתותים ויוגורט.

תפוח עץ אפוי וקינמון – חותכים את תפוח העץ לקוביות ומפזרים מעליהם מעט סוכר חום, מוסיפים מעט קינמון (אפשר גם אגוז מוסקט) ומכניסים לתנור עד להתרככות של התפוח. 

נשנוש חמוץ וטעים – פרוסות דקות של שומר שטוף היטב, גזר חתוך לעיגולים מיץ מחצי לימון ומעט מלח, מערבבים היטב ונהנים מכל ביס.

קולורבי וסלק – זיווג מצויין, חותכים את הקולורבי והסלק למקלות בגודל של אצבע, פורסים על נייר אפיה . מערבבים לרוטב מעט שמן זית, מלח לפי הטעם וכפית חרדל גרגירים. שופכים על המקלות ואופים כ-20 דקות ומנשנשים בין הארוחות.

נשנושים בריאים לאורך היום מקלים על תחושת הרעב, מסייעים לנו לספק לגוף את החשק למתוק או מלוח וכמובן שגם נהנים מהערכים התזונתיים הנלווים אליהם.

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים: