5 פתרונות טבעיים נגד מיגרנות

נשים רבות סובלות ממיגרנות המלוות ברגישות לאור, רעש, וחלקן אפילו למגע.
כאב הראש הנובע ממיגרנות פעמים רבות הינו בלתי נסבל ועלול להימשך שעות ובמקרים קשים אפילו ימים.
שינוי באורח החיים ובתזונה יכולים להביא לשיפור משמעותי ובהקלה של הכאבים.
ישנם כמה פתרונות טבעיים מתחום התזונה שניתן לשלב בתפריט היומי שנשים רבות העידו שבמקביל לטיפול המתאים, יכולים ממש להקל על התקפי מיגרנות.
מגנזיום – מינרל זה ידוע כמרגיע את העצבים ולמעשה במקרים רבים לאנשים הסובלים ממיגרנות יש מחסור במינרל זה.  ניתן לקבל את המגנזיום בכמוסות אבל גם באמצעות אכילה של ירקות ירוקים כהים ואגוזים.  מקור התמונה: www.freedigitalphotos.net
ג'ינג'ר – במהלך התקף מיגרנה כלי הדם מתרחבים ולג'ינג'ר יש השפעה מרגיעה עליהם.  נוסף על כך, הג'ינג'ר טוב גם נגד בחילות שהינן תופעה של המיגרנות.
ויטמין B2 – במחקר שנעשה לאחרונה התוצאות הראו כי לויטמין B2 המצוי בסובין קמח מלא, ביצים, חלב ואורז, יש השפעה על הפחתת התקפי מיגרנה.  
קפאין – זה אולי נשמע מפתיע כי קפאין לאנשים מסויימים גורם לכאבי ראש, אבל מי שסובלת ממיגרנה ויודעת כי קפאין לא משפיע לרעה, צריכה של קפאין יכולה דוקא להקל על כאבי הראש מאחר והוא גורם להצרת כלי הדם המתרחבים בעת המיגרנה.
קואנזים Q10 – מחקר ראשוני שנעשה על השפעת הקואנזים Q10 על התקפי מיגרנות הראה תוצאות חיוביות.  החסרון של תוסף זה הוא בעלות היחסית גבוהה שלו.
מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים:

תגיות