שינה מסייעת לשמירה על המשקל

freedigitalphotos.net | By David Castillo Dominici

freedigitalphotos.net | By David Castillo Dominici

שינה טובה, מעבר לכך שתורמת לרמות האנרגיה, הריכוז, מצב הרוח והעור שלנו, היא גם מסייעת בשמירה על המשקל.

במחקרים שנעשו לאחרונה נמצא כי שינה לא מספקת עלולה להגביר את התיאבון, לפגוע בחילוף החומרים ומכאן לפגוע בתהליך הירידה במשקל.

הסיבה לכך היא שיבוש בהפרשת ההורמון קורטיזול אשר, בין שאר תפקידיו, אחראי על וויסות התיאבון.

לכן, השתדלו להקפיד על לפחות 7-8 שעות שינה רצופות בלילה.

הדס שטיינברג-כהן - דיאטנית קלינית

הדס שטיינברג-כהן - דיאטנית קלינית

דיאטנית קלינית מוסמכת, בעלת תואר ראשון במדעי התזונה B.Sc בפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה, האוניברסיטה העברית.


טיפים ומאמרים נוספים:

תגיות