חופשת הקיץ – איך נקפיד על תזונה נכונה לנו ולילדים

חופשת הקיץ החלה וההורים שביננו נהנים מקצת זמן איכות עם הילדים, אנו דואגים לקחת את הילדים להצגות, לקולנוע, לבריכה ולים וכחלק מההנאה, כי בכל זאת אוכל הוא חלק מהנה, מצטרפים גם הארטיקים, הצ'יפס והפיצות וכמובן האוכל של הילדים בקייטנות.  גם אנחנו כהורים לוקחים חלק בחגיגת החופש הגדול ומרשים לעצמינו להנות מהג'אנק פוד.  

איך בכל זאת אפשר ליהנות בחופשת הקיץ ועדיין להקפיד על תזונה נכונה?

ד"ר דין קרן, מסבירה בכתבה שפורסמה באתר Doctors, מהם הקווים המנחים שיסייעו לילדים ולמבוגרים לשמור על תזונה נכונה גם בחופש הגדול.  להלן חלק מהם:

  • להרבות בשתייה.
  • לוודא את טריות האוכל.
  • לשלוט בכמויות.
  • לעודד את הילדים לאכול משהו בריא ביום ולהסביר להם על אוכל בריא.
  • להקפיד להרבות בפעילות גופנית.
  • להרגיל את הילדים לחטיפים בריאים כמו פירות, ירקות חתוכים וגרגרי חומוס. 

ד"ר קרן מדגישה כי גם אם "נשברים" לכמה ימים בחופשת הקיץ השד לא נורא כל כך, בתום החופשה אפשר לחזור לאורח חיים בריא.

לכתבה המלאה לחצי כאן

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים: