5 טיפים לשמירה על שיניים לבנות יותר

מי מאיתנו לא הייתה רוצה חיוך לבן ונוצץ? הרגלים שונים שאימצנו לעצמנו כגון שתיית קפה או יין ואפילו אכילה של מזונות מכתימים כמו אוכמניות למשל, גורמים לגוון השיניים שלנו להצהיב או להתכהות.

בשנים האחרונות ישנם פתרונות רבים ונגישים להלבנת שיניים אבל על מנת שלא נצטרך להגיע לטיפול הלבנה כזה, כדאי להקפיד לשמור על בריאות השיניים.

הנה 5 טיפים שכדאי לדעת שיעזרו לשמור על השיניים לבנות:

1. אכלי ירקות סיביים – רופאי השיניים טוענים כי אכילה של חסה, ברוקולי, תפוחים ושאר הירקות והפירות הסיביים עושים מעין "קרצוף" לשיניים ומורידים כתמים.

2. הימנעי משתיית משקאות צבעוניים – כאשר שותים משקאות בעלי פיגמנט צבע, משקאות אלה עלולים להכתים את השיניים. קפה, קולה, מיצים בעלי צבעים חזקים – רובם גם אינם תורמים כלום לבריאותך. אם כבר שתית, שתי מים מיד לאחר מכן ושטפי את הפה. כך תמנעי את חלחול הפיגמנט אל תוך אמייל השן.

3. עברי למברשת שיניים חשמלית – מברשת חשמלית עובדת יותר ביסודיות ממברשת מכנית ומאפשרת להסיר כתמים על משטח השן.

4. צחצחי שיניים עם שמן זית או שמן קוקוס – שמן קוקוס נחשב לאנטיבקטריאלי ממש, ויעזור לשמור על הפה נקי מחיידקים. שני השמנים עוזרים לשמור על ניקיון השיניים.

5. קליפת בננה – קליפת הבננה מכילה מינרלים שונים אשר תורמים לניקיון השיניים. שפשפי את השיניים עם חלקה הפנימי של קליפת הבננה.

בכל מקרה מומלץ לגשת לטיפול חצי שנתי אצל שיננית ולהקפיד על שיגרת צחצוח שיניים קבועה לפחות פעמיים ביום.

עוד אופציה, שאינה יקרה כמו טיפול הלבנה אצל רופא השיניים, היא שימוש במשחת שיניים מלבינה – לחצי כאן >>

בשילוב של כל הכללים הללו תפחיתי את הסיכוי להגיע לכדי הצורך בהלבנת שיניים מקצועית.

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים: