תבשיל קינואה וחומוס מהיר ורב שימושי

היום נשלב את הקינואה עם חומוס, שנותן לנו עוד חלבון, סידן, סיבים תזונתיים וגם מרקם מעניין וטעם משובח. אפשר בהחלט לקצר תהליכים ולהשתמש בחומוס קפוא, ואז מדובר על ארוחה מהירה שאפשר לתקתק בעשר דקות עבודה. כדי לגוון אפשר להוסיף גם קוביות של בטטה, קישוא, פלפלים צבעוניים, כרישה או פרחי כרובית קטנים, ולטגן אותם מעט עם הבצל. אפשר גם להוסיף עשבי תיבול: כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום. התבשיל טעים גם כשהוא חם וגם כשהוא קר. אם נשארו שאריות אפשר לקחת לעבודה מחר :).

המתכון מתוך מתכונים לחולי סוכרת באתר myhealth.co.il.

תבשיל קינואה, חומוס וקארי

השילוב של הקארי והבצל נותן לתבשיל טעם מיוחד. אל תוותרו עליהם!

המצרכים:

1 כוס קינואה – מומלץ להשרות אותה במים לפחות שעתיים ולסנן, אבל אם אין זמן אז לא חובה.
2 בצלים קצוצים
1 כף שמן זית
1.5 כוסות גרגירי חומוס מבושלים קפואים או חומוס שהשריתם, הנבטתם ובישלתם מבעוד מועד
2-3 כפיות אבקת קארי איכותית
1.5 כוסות מים

אופן ההכנה:

קוצצים את הבצלים ומטגנים בסיר בינוני עם שמן זית. מטגנים על אש נמוכה, ומדי פעם מוסיפים כף או שתיים של מים, כדי למנוע מהשמן להישרף.
אם רוצים להוסיף ירקות נוספים – זה הזמן.

שוטפים היטב את הקינואה ומסננים, מוסיפים אותה לסיר וקולים אותה מעט.

מוסיפים את גרגרי החומוס והקארי ומערבבים היטב. מוסיפים את המים, מלח ופלפל ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים בסיר סגור כ-20 דקות.

מערכת האתר

מערכת האתר

"מה חדש?" מגזין בריאות שמעניין נשים!
עדיין לא רשומה? לחצי כאן להרשמה


טיפים ומאמרים נוספים: